torsdag 4. oktober 2007

Sitatblogg

Tar, i min kjedsomhet akkurat no, med eit knippe sitat samla opp i løpet av ganske lang tid.. Slike som egentlig aldri har passa inn sidan dei gjerne ikkje har vore med på alle mine reisebloggar eller tilsvarande.

"No går du i veggen min du no!"
- Kennet

"....Og det skulle ikke forundre meg om vi finner organisasjoner i det hinsidige og."
- Fra forelesning i organisasjonskunnskap.

"Da kan altså n00b vere til kva som helst det da? Da kan eg altså sei at du er ein n00b på fødslar, for eksempel?"
- Mamma

"Du har ein fot som aldri blir god att, ein finger som ikkje virkar som det skal, og vi skal ikkje eingang snakke om hovudet..."
- Mamma til meg.

"Dette ser kanskje gresk ut akkurat no...Vel, det er jo gresk og da, men..."
- Fra forelesning i matte

"Kristin! Ikkje gå inn i mitt TV-program!"
- Matilde

"Pent brukt rekneskapsførar til salgs... Har potensiale."
- Frode om seg sjølv

"Eg ryddar, så da blir det rotete hjå andre!"
- Tove ryddar kontoret sitt

Ungar seier mykje rart, og innimellom er det ein del merkelig å hente fra dei voksne og.

2 kommentarer:

Anette sa...

Hahaha....gullkorn,gullkorn! Burde begynt å skrive ned noen sitater jeg også...Hører jo mye rart! Skriver du ting ned eller husker du det?? Uansett....knallmorsomt med sitatbloggene dine!:)

Katrine sa...

Skriver dei ned. Har stort sett alltid med meg papir og penn, og når det eventuelt er fraværande, så har eg mobiltelefon... Står ein del på den. :)