torsdag 18. november 2010

Musikktips igjen.

Det er muligens ei tid sidan sist. I dag har eg nok vore eit fornøyeleg syn på jobb trur eg. Har jakta lenge og vel på veldig, veldig trist og avslappande musikk, ikkje fordi eg treng det egentlig, men fordi det er så fantastisk beroligande og herlig å høyre på. Eg satt på jobb i da og drømte meg vekk, og om nokon prøvde å snakke til meg, så tok det gjerne fire-fem sekundar før eg reagerte.

Så eg deler dagens album med dei som kanskje måtte finne på å lese her. Spotify er din venn. Eg abonnerar på Spotify no, og syns det er vel verdt 99 kr måneden å sleppe reklamen. Åkkesom, du treng ikkje Spotfy Premium for å nyte det her, heldigvis.

Slapp av med Bellman - Mainly mute.

Og du giddar ikkje høyre alt sa du? Greit. Gir deg det beste av det beste under.
Så går eg og legg meg. Kan godt høyre på dette til eg sovnar.

Ingen kommentarer: